Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Wyniki finansowe Skinwallet w 2021 r. oraz list zarządu

Udostępnij

 

Rok 2021, w wielu aspektach, był rokiem przełomowym dla Spółki. Dnia 11 stycznia 2021 Spółka uruchomiła Skinwallet Market – czyli marketplace dla dóbr cyfrowych, który rozszerzył portfolio posiadanych przez Spółkę produktów i pozwolił na uniezależnienie się od zewnętrznych marketów, na których Spółka upłynniała dobra cyfrowe kupowane w ramach działalności Skinwallet Instant. Rok 2021 był okresem intensywnych działań marketingowych platformy Skinwallet Market, których celem było zaznajomienie rynku z tym produktem, pozyskiwanie nowych aktywnych użytkowników i doprowadzanie do jeszcze większej ilości transakcji zawieranych na obu posiadanych platformach. W ubiegłym roku prowadzone były również dalsze prace rozwojowe nad platformą Skinwallet Market dostosowujące ją do potrzeb użytkowników i wymagań zmieniającego się rynku. Całość tych działań przełożyła się na 52% wzrost zawieranych transakcji rok do roku z poziomu 277 tysięcy transakcji w 2020 roku do ponad 420 tysięcy transakcji w 2021 roku. 2021 rok to pierwszy rok działalności Skinwallet Market, który w 2021 roku zgromadził ponad 82 tysiące użytkowników. Zakończenie głównych prac technicznych nad platformą Skinwallet Market przełożyło się na zmniejszenie ponoszonych nakładów inwestycyjnych na technologię a tym samym na obniżenie kosztów stałych z poziomu 3 423 693 PLN w 2020 roku do poziomu 2 854 295 w 2021 roku.

W połowie 2021 roku zarząd Spółki poinformował o podjęciu decyzji o realizacji projektu z obszaru Web3.0. Cyber Warriors Army jest zbiorem 8 tys. unikalnych tokenów NFT przedstawiających armię CyberWojowników, czyli elitarną grupę bohaterów z alternatywnej rzeczywistości świata CyberVersum. Projekt ten łączy klimat science-fiction z wątkami esportowymi i był pierwszym narracyjnym projektem NFT budowanym we współpracy społeczności projektu z uznanymi artystami. Sprzedaż tokenów wyemitowanych w ramach projektu odbyła się w 2022 roku.

Bazując na naszych kompetencjach technologicznych i zbudowanych w zeszłym roku partnerstwach biznesowych w 2022 roku skoncentrowaliśmy się na optymalizacji procesów i kosztów, co przyniosło już pierwsze pozytywne efekty widoczne w wynikach za I kwartał 2022 roku. Nasz doświadczony zespół prowadzi obecnie kilka projektów technologicznych we współpracy z lub na potrzeby naszych partnerów. Dzięki zbudowanym i rozwijanym w spółce kompetencjom oraz naszemu know-how realizujemy obecnie bardziej zaawansowane technologicznie projekty, co przekłada się na dalsze wzbogacanie naszej oferty i pozwala z optymizmem patrzeć na rozwój nowych strumieni przychodów.

Pośród założeń na rok 2022 Spółka planuje intensyfikację działań z partnerami, które działania mają przełożyć się na zwiększenie skali prowadzonego biznesu. Chcemy, żeby partnerstwa jakie nawiązaliśmy na przełomie 2021 oraz 2022 roku zaowocowały zwiększeniem widoczności produktów z portfolio Spółki i przełożyło się pozytywnie na ilość zawieranych transakcji. Pośród pozostałych celów na rok 2022 jest wznowienie aktywności wokół projektu NFT – Cyber Warriors Army, którego potencjał nie został jeszcze całkowicie wykorzystany.

Zwracamy uwagę, że analizując poniższe dane należy mieć na uwadze, że rok 2020 był rokiem covidowym, który pod wieloma względami był rokiem specyficznym, a towarzyszące mu globalne lock-down’y powodowały sezonowe wzrosty, które były charakterystyczne dla okresu 2020 roku.

Radzie Nadzorczej, Partnerom i Współpracownikom pragniemy podziękować za zaangażowanie we wspólną pracę dla rozwoju Spółki Skinwallet S.A. Zapraszamy do zapoznania się z Raportem Rocznym prezentującym wyniki osiągnięte w minionym roku.

Szczecin, 31 maja 2022 roku

Kornel Szwaja Prezes Zarządu

Dawid Chomicz Członek Zarządu

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus