Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Ile kosztuje Google Workspace? Co wpływa na cenę usługi? Sprawdźmy!

materiał partnera

Udostępnij

Google Workspace to pakiet dostępnych w chmurze aplikacji dla firm. Usługa działa na zasadzie subskrypcji i dostępna jest w czterech wariantach – Business Starter, Business Standard, Business Plus oraz Enterprise. Ceny konta dla jednego użytkownika zaczynają się już od nieco ponad 20 zł miesięcznie.

Co to jest Google Worksapce?

Google Workspace to dostępny w chmurze zestaw programów do użytku firmowego. W skład każdego pakietu usługi wchodzą: profesjonalna poczta dla firm (Gmail), przestrzeń dyskowa w chmurze (Drive), programy biurowe (Dokumenty, Arkusze, Formularze, Prezentacje), aplikacje do komunikacji (Chat, Meet), Kalendarz, kreator tworzenia prostych stron internetowych (Witryny) oraz programy Currents, Jamboard i Keep.

Kim jest partner Google Cloud

Aby jak najlepiej wspierać swoich klientów w korzystaniu z udostępnianych narzędzi, Google stworzyło sieć krajowych partnerów. Partnerem Google Cloud może zostać jedynie przedsiębiorstwo o zweryfikowanej wiedzy i kompetencjach. Na polskim rynku takim przykładem jest wrocławska firma FOTC.

Co ciekawe, możesz uzyskać lepsze warunki finansowe, decydując się na zakup Google Workspace z FOTC, niż korzystając bezpośrednio z oferty Google. Oprócz tego partner zapewni Ci pomoc w migracji danych z dotychczasowego narzędzia, wsparcie techniczne w języku polskim, możliwość rozliczania się w złotówkach oraz dodatkowe szkolenia dla pracowników.

Ile kosztuje Google Workspace?

Jak już wspomnieliśmy, Google Workspace to usługa dostępna w czterech planach subskrypcyjnych. Co ważne, pakiety zostały skonstruowane w taki sposób, że łatwo je skalować. Dzięki temu każde przedsiębiorstwo może dobrać dla siebie rozwiązanie, które będzie najlepiej dostosowane do jego wielkości i potrzeb.

Google Workspace Business Starter – cena

Cena z Partnerem Google Cloud: 20,70 zł netto/ miesiąc za użytkownika

Cena standardowa w Google: 5,20 €

Pakiet Business Starter zapewnia:

  • Możliwość tworzenia skrzynek pocztowych Gmail w domenie własnej firmy (@nazwafirmy.com).
  • 30 GB przestrzeni do wykorzystania w chmurze dla każdego użytkownika
  • Spotkania online dla 100 osób jednocześnie.
  • Możliwość kontroli nad kontami użytkowników i narzędzia do zarządzania bezpieczeństwem.
  • Podstawowe wsparcie techniczne od Google.

 

Google Workspace Business Standard – cena

Cena z Partnerem Google Cloud: 41,40 zł netto/ miesiąc za użytkownika w planie rocznym

Cena standardowa w Google: 10,40 €

Pakiet Business Standard zapewnia:

  • Możliwość tworzenia skrzynek pocztowych Gmail w domenie własnej firmy (@nazwafirmy.com).
  • 2 TB przestrzeni do wykorzystania w chmurze dla każdego użytkownika
  • Spotkania online dla 150 osób jednocześnie.
  • Opcję nagrywania oraz redukcji szumów w Google Meet.
  • Możliwość kontroli nad kontami użytkowników i narzędzia do zarządzania bezpieczeństwem.
  • Podstawowe wsparcie techniczne od Google.

Google Workspace Business Plus – cena

Cena z Partnerem Google Cloud: 69 zł netto/ miesiąc za użytkownika w planie rocznym

Cena standardowa w Google: 15,60 €

Pakietu Business Plus zapewnia:

  • Możliwość tworzenia skrzynek pocztowych Gmail w domenie własnej firmy (@nazwafirmy.com).
  • Możliwość pozyskiwania i przechowywania danych w Vault.
  • 5 TB przestrzeni do wykorzystania w chmurze dla każdego użytkownika
  • Spotkania online dla 500 osób jednocześnie.
  • Opcję nagrywania, redukcji szumów oraz śledzenia obecności w Google Meet.
  • Możliwość kontroli nad kontami użytkowników i narzędzia do zarządzania bezpieczeństwem (w tym Vault oraz zaawansowane zarządzanie punktami dostępu).
  • Podstawowe wsparcie techniczne od Google.

 

Google Workspace Enterprise – cena

Cena ustalana jest indywidualnie.

Pakiet Enterprise zapewnia:

  • Możliwość tworzenia skrzynek pocztowych Gmail w domenie własnej firmy (@nazwafirmy.com).
  • Możliwość retencji danych w Vault i szyfrowania S/MIME.
  • 5 TB przestrzeni do wykorzystania w chmurze dla każdego użytkownika. W razie potrzeby wartość tę można zwiększyć.
  • Spotkania online dla 500 osób jednocześnie.
  • Opcję nagrywania, redukcji szumów, śledzenia obecności oraz straming na żywo w domenie w Google Meet.
  • Zaawansowane mechanizmy zabezpieczeń, zarządzania i zgodności (w tym Vault, DLP, regiony danych oraz zarządzanie punktami końcowymi w firmie).
  • Rozszerzone wsparcie techniczne od Google.

 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus