Black Rose Projects S.A. dzieli się kluczowymi KPI. W samym pierwszym kwartale br. spółka odnotowała przychód na poziomie 1,03 mln zł. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, trwa produkcja dwóch autorskich tytułów przeznaczonych na PC. Dotychczas studio wykonało ponad 90 portów gier na konsole wszystkich generacji. W ostatnich dniach Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie oficjalnie zaakceptowała Dokument Informacyjny spółki. Kolejnym krokiem będzie debiut na NewConnect.
Black Rose Projects powstało w 2018 r. Obecna działalność spółki skupia się na tworzeniu tytułów własnych na PC. Jednocześnie, studio jest jednym z pionierów portowania gier na konsole wszystkich generacji. Pipeline wydawniczy w tym segmencie zapewnia zabezpieczenie finansowe środków na produkcję i bieżącą działalność.
- Przez lata działalności wypracowaliśmy sobie pozycję lidera branży portingowej w Polsce. W swoim portfolio mamy ponad 90 tytułów przeniesionych na konsole wszystkich generacji. Pozwoliło nam to na dokładne poznanie rynku i określenie potrzeb i oczekiwań graczy oraz dało mocny fundament do rozszerzenia działalności o produkcję tytułów własnych. Aktualnie, właśnie na tym segmencie się skupiamy i to wokół niego budujemy plany rozwoju BRP. Nie rezygnujemy jednak z portingu, który wciąż generuje dla nas zyski i umożliwia wdrażanie zmian w szybszym tempie – mówi Łukasz Bajno, Prezes Zarządu Black Rose Projects.
Black Rose Projects pracuje obecnie nad dwoma tytułami. Pierwszy z nich to przygodowy survival horror „Dark Moonlight”. Gra osadzona została w mrocznej rzeczywistości Davida Kellermana, uczestnika eksperymentalnej terapii psychiatrycznej. Leczenie, zamiast przynieść ulgę, przenosi go do alternatywnego świata rodem z koszmaru. Aby przeżyć, główny bohater będzie musiał zmierzyć się ze swoimi największymi lękami. Gra ukaże się na PC w Q2 2023 roku.
Drugą produkcją jest taktyczna rozgrywka strategiczna „Spooky Lord”. Tym razem gracz obejmie kontrolę nad drużyną potworów złożoną z duchów, wilkołaków, wampirów czy goblinów. Ich misją będzie skuteczne odstraszanie ludzi, którzy coraz zuchwalej wkraczają na ich terytorium. Premiera zaplanowana została na Q4 br.
- Przy produkcji obu tytułów wspieramy się zespołami zewnętrznymi, aby jak najbardziej produktywnie wykorzystywać i czas i zasoby. Już teraz planujemy działania marketingowe i wydarzenia, na których chcielibyśmy zaprezentować nasze projekty. Jak dotąd, Dark Moonlight spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Trailer gry pojawił się w serwisie IGN, który na samym Facebooku skupia społeczność ponad 6 mln osób – dodaje Łukasz Bajno.
W pierwszym kwartale 2022 roku spółka odnotowała przychód na poziomie 1,03 mln zł. Zysk EBITDA wyniósł 162 tys. zł. Poprzedni rok studio zamknęło z wynikiem ponad 3,07 mln zł. przychodu (1,16 mln zł zysku netto).
Black Rose Projects w najbliższym czasie zadebiutuje na NewConnect. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie zaakceptowała Dokument Informacyjny spółki, co kończy formalny proces wprowadzenia na mały parkiet. Data debiutu nie została jeszcze wyznaczona. Rolę Autoryzowanego Doradcy pełni Blue Oak Advisory.