Przychody VVD (VIVID) w kwietniu wyniosły 3 mln zł i są najwyższe w tym roku. Spółka zaprezentowała też 100 tys. zł zysku netto. Real Boxing 2 utrzymuje wysoki poziom sprzedaży. Z miesiąca na miesiąc coraz bliżej realizacji strategicznego celu 300 tys. USD miesięcznych przychodów jest też Eroblast, którego kwietniowa sprzedaż to ponad 131 tys. USD.
Przychody za cztery miesiące 2022 to już 10,6 mln zł, EBITDA wynosi 1,4 mln zł. Na koniec kwietnia na rachunkach Spółki było 2,8 mln zł.
Eroblast otrzymał w ostatnich tygodniach kilka znaczących aktualizacji. Na wzrost zaangażowania użytkowników i poprawę kluczowych metryk wpłynęło również rozpoczęcie regularnych kampanii typu live-ops.
„Przed Wielkanocą wydaliśmy update wzorowany na gwiazdkowym Christmas event, zawierający czterodniowy kalendarz oraz ofertę specjalną. Aktualizacja pozytywnie wpłynęła zarówno na zaangażowanie jak i konwersję graczy. Ponadto, od kwietnia dodajemy do gry nowe poziomy, których celem jest wydłużenia retencji średnio i długo terminowej. Blisko czterdzieści z nich zostało już dodanych, kolejne planujemy wypuszczać cyklicznie przez cały 2022 rok. Widzimy skuteczność zastosowanej strategii. ARPU w USA wzrosło w kwietniu o niemal 50% stosunku do marca.” – podkreśla Łukasz Kamiński, product owner Eroblast.
Real Boxing 2 także jest stale rozwijany. W grze uruchomiono nowy wewnętrzny sklep, który jest obecnie testowany na użytkownikach. Zespół rozpoznaje kolejne możliwości pogłębienia monetyzacji, także reklamowej. „Jesteśmy zadowoleni z kwietniowych wyników. Przychody miesięczne są już niemal w połowie strategicznego celu 1 mln USD. Sprzedaż wyniosła 432 tys. USD i jest trzykrotnie wyższa od przychodów za kwiecień 2021. Mimo licznych wyróżnień w kanałach sprzedaży, które zwykle obniżają globalną wartość ARPU, wskaźnik w USA utrzymuje się na wysokim poziomie ~1 USD.”- podkreśla Bartosz Biniecki, product owner marki Real Boxing. “Obecnie kluczowym tematem jest dla nas implementacja nowego wewnętrznego sklepu. Dla gry w modelu GaaS (game as a service) jest to milowy krok w rozwoju monetyzacji. Spodziewamy się istotnego wpływu nie tylko na przychody z gry, ale także na balans, zachowanie i zaangażowanie graczy. Obok regularnych aktualizacji, szukamy dla Real Boxing 2 także nowych źródeł przychodów. Opcją, którą aktualnie weryfikujemy pod kątem technologicznym jest współpraca z Anzu, która pozwoli na wyświetlanie rzeczywistych reklam na modelach 3d wewnątrz gry, np. na ringu czy bannerach w tle. Jeśli testy wypadną pozytywnie, rozwiązanie zostanie zaimplementowane w tytule jeszcze w II kwartale.” – dodaje product owner marki Real Boxing.
Na 25. maja Spółka zaplanowała publikację raportu za I kwartał 2022. Przedstawiciele Vivid Games będą reprezentować Spółkę także podczas targów Digital Dragons, które odbędą się w Krakowie w dniach 16-17 maja 2022.