W IV kwartale 2021 roku przychody ze sprzedaży #woodpecker wyniosły 3,95 mln zł i były wyższe niż rok wcześniej o 42,7%. Podobna dynamika dotyczyła przychodów za cały 2021 rok, które wyniosły 14,4 mln zł w porównaniu do 10,0 mln zł przed rokiem.
Przychody MRR ((Monthly Recurring Revenue) liczone w dolarach wyniosły w 2021 roku 3 862 562 USD i były wyższe o 48,3% niż osiągnięte w 2020 roku. MRR osiągnięty w grudniu 2021 wzrósł o około 57% w porównaniu do stycznia 2021 roku.
MRR w kolejnych miesiącach

- Ostatni kwartał to okres wzmożonej pracy całego zespołu. Kontynuujemy pożądany przez nas rozwój, zarówno poprzez pozyskiwanie nowych, jak i większe zaangażowanie obecnych klientów. Jesteśmy zadowoleni ze wzrostu wskaźnika ARPA, ponieważ oznacza to, że klienci wyraźnie widzą wartość, jaką daje nasza aplikacja. Precyzyjne dopasowanie oferty do potrzeb klientów agencyjnych powinno wzmocnić trend wzrostowy przy ich pozyskiwaniu w całym 2022 roku.
– komentuje Mateusz Tarczyński, prezes Woodpecker.co.
W 4 kwartale 2021 r. zysk netto spółki po raz pierwszy przekroczył milion złotych i wyniósł 1,05 mln zł wobec 325,4 tys. zł w analogicznym okresie roku ubiegłego. W skali całego roku zysk netto wyniósł 2,7 mln zł i był 3,1 razy wyższy od tego, uzyskanego w 2020 roku (851,6 tys. zł).