Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Mateusz Śmieżewski, Gamivo: Zamierzamy się skupić na skalowaniu biznesu

Mateusz Śmieżewski
Mateusz Śmieżewski
Udostępnij

GMV (GAMIVO), właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, podsumowuje udany 2021 rok. Był to okres istotnego rozwoju oferty produktowej oraz działalności operacyjnej, w efekcie czego z początkiem lipca serwis odnotował łącznie 3 mln zarejestrowanych użytkowników, a wraz z nowym rokiem przekroczył próg 10 mln sprzedanych gier. W międzyczasie firma rozwijała platformę transakcyjną, m.in. poszerzając ofertę o produkty fizyczne czy rozpoczynając działalność w segmencie cloud gamingu. Ponadto Spółka w kwietniu dołączyła do grona firm notowanych na rynku NewConnect. W 2022 roku GAMIVO skupi się na skalowaniu biznesu oraz dotarciu do jeszcze szerszego grona odbiorców oraz na przygotowaniu do wejścia na Rynek Główny GPW.

2021 rok był czasem intensywnego rozwoju działalności GAMIVO, które w swoim biznesie łączy dwa dynamiczne segmenty: e-commerce oraz gaming. Krótko po dołączeniu do grona firm notowanych na NewConnect na platformie spółki zarejestrował się trzymilionowy użytkownik. Ponadto z końcem 2021 roku platforma GAMIVO przekroczyła próg 10 mln sprzedanych gier. Wysoka sprzedaż została osiągnięta dzięki nieustannie wzrastającej liczbie użytkowników serwisu oraz satysfakcji klientów sięgającej 90 proc.

- Cieszymy się, że możemy obserwować tak dynamiczny rozwój naszej spółki i jednocześnie nieustannie dokładamy wszelkich starań, żeby realizować kolejne, postawione przez nas cele. Dzięki ciężkiej pracy znacząco zwiększyliśmy zasięg naszego serwisu, co powinno mieć przełożenie na wyniki finansowe. Umiejętnie wykorzystujemy efekt skali, dzięki czemu notujemy regularny wzrost rentowności. Ubiegły rok był z pewnością przełomowym okresem dla GAMIVO – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.

W ostatnim czasie GAMIVO intensywnie rozwijało platformę transakcyjną dla gier i towarów cyfrowych, osiągając kolejne przełomowe cele. Spółka, oprócz dystrybuowanych cyfrowo gier czy programów, poszerzyła asortyment o produkty fizyczne, w tym: myszki, słuchawki, klawiatury, gry pudełkowe, figurki oraz inne przedmioty kolekcjonerskie dla graczy. Ponadto w ostatnich miesiącach poinformowała o rozpoczęciu współpracy z administratorem jednej z największych w Europie platform cloud gamingowych – Boosteroid, tym samym rozpoczynając działalność w segmencie cloud gamingu.

- W 2022 roku zamierzamy się skupić na skalowaniu biznesu oraz dotarciu do jeszcze szerszego grona odbiorców. W ubiegłym roku zbudowaliśmy kompletną bazę produktową, aby teraz skoncentrować się na, automatyzacji doświadczenia użytkowników oraz efektywnym pozycjonowaniu platformy – dodaje Mateusz Śmieżewski.

GAMIVO w planach na 2022 stawia na zwiększenie rentowności, automatyzację procesów biznesowych oraz szereg dodatkowych działań, które pozwolą na skalowanie działalności Spółki. Ponadto jednym z priorytetów GAMIVO jest ciągłe zwiększanie bazy klientów korzystających z platformy transakcyjnej.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus