- Przychody z gier: 24,6 mln PLN
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 8,2 mln PLN
- 22,2 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Crazy Plane Landing
[mln PLN] |
Grudzień |
Styczeń |
Zmiana % m/m |
Przychody z gier |
24,76 |
24,57 |
-0,8% |
Prowizje platform |
1,73 |
1,49 |
-13,8% |
User Acquisition |
16,04 |
14,91 |
-7,0% |
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform |
7,00 |
8,18 |
+16,8% |
W styczniu 2022 r. Grupa BBT (BOOMBIT) miała 24,57 mln PLN (-0,8% m/m) przychodów z gier. Wydatki na User Acquisition wyniosły 14,91 mln PLN (-7,0% m/m), a koszty prowizji platform 1,49 mln PLN (-13,8% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wzrosły w styczniu do 8,18 mln PLN (+16,8% m/m). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w styczniu to 22,2 mln.
“Jesteśmy zadowoleni z wyników osiągniętych w styczniu. Przychody z gier były na tym samym poziomie co w grudniu i był to trzeci najlepszy wynik w historii, a dzięki niższym wydatkom na UA oraz prowizjom platform istotnie poprawiliśmy przychody pomniejszone o te dwie kategorie. Udział User Acquisition w przychodach wyniósł około 60%, a zgodnie z założeniami pozytywne efekty przynosi intensywna promocja naszych gier Mid-Core w poprzednich miesiącach. Początek roku jest również korzystny z punktu widzenia polityki Google, zgodnie z którą płacimy mniej do osiągnięcia progu 1 mln USD przychodów z mikropłatności, co przełożyło się na niższe prowizje platform niż w grudniu” - mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit. - “W dalszym ciągu jednymi z najpopularniejszych gier są Hunt Royale i Darts Club, a już niedługo zakończymy prace nad Baseball Club, czyli zapowiadaną wcześniej na pierwszy kwartał kolejną grą Mid-Core” - dodaje Marcin Olejarz.
Przychody z gier Hyper-Casual, wyniosły 12,4 mln PLN i stanowiły połowę wszystkich przychodów. Jednocześnie wzrósł udział gier Mid-Core spowodowany dobrymi wynikami gier Hunt Royale i Darts Club, które były najpopularniejszymi tytułami w styczniu. Podobnie jak w poprzednim miesiącu dobre wyniki osiągnęły także Crazy Plane Landing, Car Driving School Simulator oraz Kiss in Public. Grupa BoomBit pracuje nad kolejnymi tytułami Hyper-Casual przygotowanymi zarówno wewnętrznie jak i w ramach dwóch pozostałych filarów biznesowych - BoomHits i spółek Joint Ventures. W najbliższych tygodniach zostaną zakończone prace nad nową produkcją Mid-Core grą Baseball Club.
Styczeń 2022 - TOP 5
- Hunt Royale 5,8 mln PLN
- Darts Club 3,7 mln PLN
- Crazy Plane Landing 1,4 mln PLN
- Car Driving School Simulator 1,2 mln PLN
- Kiss in Public 0,8 mln PLN
Grupa BoomBit w całym 2021 roku wypracowała 240,8 mln PLN przychodów z gier, a liczba pobrań wyniosła 237,8 mln. Najpopularniejszymi grami z największymi przychodami w 2021 roku były Hunt Royale, Slingshot Stunt Driver i Bike Jump.