Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w grudniu 2021 r. równe około 173,8 mln zł, czyli o 32,6% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w grudniu 2021 r. do około 74,8 mln zł, czyli o około 31,2% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 96,1 mln zł, o 34,5% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, w całym 2021 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 1 070,6 mln zł (+25,4% r/r). Za 543,4 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 496,9 mln zł jubilerski. To odpowiednio +13,2% i +42,5% w stosunku do 2020 r.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec 2021 r. równa 52,3 tys. m2 (-1,4% r/r).