- Przychody z gier: 21,6 mln PLN
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 8,5 mln PLN
- 16,7 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, High School Popular Girls
- Hunt Royale wydany na Facebook Cloud
[mln PLN] |
Październik |
Listopad |
Zmiana % m/m |
Przychody z gier |
21,69 |
21,60 |
-0,4% |
Prowizje platform |
1,33 |
1,32 |
-0,7% |
User Acquisition |
12,55 |
11,82 |
-5,9% |
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform |
7,81 |
8,46 |
+8,3% |
W listopadzie 2021 r. przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły 21,60 mln PLN (-0,4% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wzrosły do 8,46 mln PLN (+8,3% m/m), a łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w listopadzie to 16,7 mln. W porównaniu do poprzedniego miesiąca Grupa miała niższe koszty User Acquisition 11,82 mln PLN (-5,9% m/m) oraz koszty prowizji platform na poziomie 1,32 mln PLN (-0,7% m/m).
“Kolejny miesiąc z przychodami powyżej 20 mln zł potwierdza skuteczność naszej strategii, której konsekwentna realizacja przekłada się na stabilny poziom przychodów. Mamy silne portfolio gier uzupełniane na bieżąco o nowe tytuły przygotowywane przez wszystkie trzy obszary działalności. Premiery z ostatnich miesięcy takie jak High School Popular Girls czy Jump into the Plane radzą sobie dobrze i zarabiają zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Obecnie w fazie testów znajduje się kilkadziesiąt tytułów i perspektywy wydania kolejnych tytułów wyglądają obiecująco” - mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit. - “Chcemy rozwijać Grupę BoomBit dlatego oprócz intensywnych prac nad nowymi grami, szukamy też dywersyfikacji przychodów z dobrze już znanych tytułów, które są popularne wśród graczy na całym świecie. Testujemy nowe platformy dystrybucyjne i zdecydowaliśmy się na wydanie Hunt Royale na Facebook Cloud. Ta platforma jest dostępna na razie jedynie w USA, ale liczymy, że może to być nowy, interesujący kanał przychodów, szczególnie po dodaniu kolejnych rynków, w tym Europy Zachodniej” - dodaje Marcin Olejarz.
Listopad był siódmym miesiącem w tym roku w którym przychody z gier przekroczyły poziom 20 mln zł, a najpopularniejszymi tytułami były: Hunt Royale, Darts Club, High School Popular Girls, Construction Ramp Jumping i Kiss in Public.
Przychody z gier Hyper-Casual, które pochodzą głównie z wyświetlanych w trakcie rozgrywki reklam wyniosły w listopadzie 12,1 mln PLN. Grupa planuje w najbliższych tygodniach wydanie kolejnych gier tego typu przygotowywanych przez wszystkie trzy filary działalności: produkcję wewnętrzną, BoomHits i Joint Venture. W pierwszych miesiącach 2022 r. mają także zostać zakończone prace nad kolejną grą Mid-Core, tym razem o tematyce sportowej.
Grupa BoomBit nieustannie szuka nowych możliwości rozwoju i dywersyfikacji przychodów. Znane użytkownikom gry wydane w poprzednich miesiącach są testowane na nowych platformach, czego przykładem jest wydanie Hunt Royale na Facebook Cloud.