Wrocław, Polska – 2 grudnia 2021 r. – Ze wstępnych szacunków wynika, że w listopadzie 2021 r. miesięczne przychody TIM ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły 118,2 mln zł (+22,6% r/r). Przychody ze sprzedaży online realizowanej samodzielnie przez klientów osiągnęły 83,7 mln zł (+41,8% r/r).
Suma przychodów po 11 miesiącach 2021 r. wynosi niemal 1,15 mld zł. To aż o 33,7% więcej niż w analogicznym okresie 2020 r. Przychody wygenerowane przez sprzedaż online realizowaną przez klientów wzrosły w porównaniu z 11 miesiącami 2020 r. o 35,7%, do 812,1 mln zł.
– Za nami trzy najlepsze miesiące nie tylko w 2021 roku, ale i w całej, już ponad 34-letniej historii TIM-u – rocznicę powstania firmy obchodziliśmy w minionym tygodniu. Jeszcze na początku bieżącego roku naszym celem było przekroczenie w danym miesiącu progu 100 milionów złotych przychodów. Od kilku miesięcy poprzeczka znajduje się wyżej - na poziomie około 120 milionów złotych – zauważa Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – W listopadzie sprzedaż online realizowana samodzielnie przez klientów wzrosła znacznie bardziej niż łączne przychody. To dla mnie powód do optymizmu, odzwierciedla bowiem dynamiczny rozwój sektora e-commerce w Polsce. TIM jako ekspert w e-commerce B2B od wielu lat korzysta z tego trendu. Wierzę, że nowa strategia rozwoju spółki pozwoli nam w przyszłości jeszcze lepiej korzystać ze stale rosnącej popularności sprzedaży online, która zapewnia nam stabilny wzrost przychodów ze sprzedaży – dodaje Krzysztof Folta.