Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

VRG wypracowała w październiku o 55,8% więcej przychodów r/r

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w październiku 2021 r. równe około 82,9 mln zł, czyli o 55,8% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w październiku 2021 r. do około 44,8 mln zł, czyli o około 54,8% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 38,1 mln zł, o 57,1% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2021 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 804,1 mln zł (+19,1% r/r). Za 439,8 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 364,3 mln zł jubilerski. To odpowiednio +6,6% i +38,8% w stosunku pierwszych dziesięciu miesięcy 2020 r.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec października 2021 r. równa 52,2 tys. m2 (-1,5% r/r).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus