Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Simple Day zakłada, że sprzeda ponad milion produktów do końca 2021 r.

Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day
Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day
Udostępnij

Simple Day S.A., właściciel marki Twój Cel To, zakłada, że do końca br. łączna sprzedaż produktów, które oferuje spółka, przekroczy milion sztuk. Od momentu powstania marki (2018 r.) Simple Day konsekwentnie rozwija swoją działalność na rynku suplementów diety, sprzedając produkty wyłącznie online. W październiku br. spółka zapowiedziała plany wprowadzenia akcji do obrotu w alternatywnym systemie obrotu NewConnect. Firma liczy na dołączenie do grona spółek publicznych w pierwszej połowie 2022 r., wcześniej rozważa publiczną ofertę akcji, w ramach której pozyskałaby środki na dalszy dynamiczny rozwój.

- Nowoczesne podejście do działań promocyjnych oraz dobrze sprofilowana oferta marki – Twój Cel To – zaowocowały bardzo dobrymi wynikami sprzedaży, jakie odnotowaliśmy w ostatnich kwartałach. Biorąc pod uwagę moment rozpoczęcia działalności, wielkimi krokami zbliżamy się do pierwszego miliona sprzedanych produktów. Liczymy, że   zrealizujemy ten cel jeszcze w tym roku. Konsekwentnie kanał sprzedażowy opieramy na transakcjach online, które idealnie wpisują się w najnowsze trendy konsumenckie oraz są determinantą dalszych wzrostów przy zachowaniu zadowalającej marży – mówi Michał Karewicz, prezes zarządu i akcjonariusz Simple Day.

Według szacunków na początku 2021 r. rynek e-commerce w Polsce przekroczył wartość 100 mld zł. Świetne wyniki notuje także rynek e-commerce w segmencie zdrowie i uroda, który w 2020 r. wyniósł ok. 7 mld zł. W kolejnych latach prognozowany jest dalszy kilkunastoprocentowy wzrost, a rynek – w 2026 r. –  ma osiągnąć 14 mld zł.

Tylko w pierwszym półroczu br. Simple Day dostarczyła 200 tys. produktów do prawie 95 tys. klientów oraz uzyskała wzrost przychodów netto na poziomie 9,6 mln zł. W tym czasie EBIT spółki przekroczył 4,5 mln zł, a zysk netto osiągnął wartość 3,7 mln zł. W 2021 r. spółka, podobnie jak w latach poprzednich, wypłaciła udziałowcom 100 proc. wypracowanego w 2020 r. zysku netto, który wyniósł prawie 6,2 mln zł. W październiku br. spółka zapowiedziała plany wprowadzenia akcji do obrotu w alternatywnym systemie obrotu NewConnect.

-  Systematyczny rozwój Simple Day na przestrzeni lat oraz bardzo dobre perspektywy rynku potwierdzają, że jest to dla nas dobry moment na zwiększenie skali działalności. Dołączenie do grona firm publicznych podniesie wiarygodność spółki w oczach klientów i przyszłych partnerów biznesowych. Przed debiutem rozważamy przeprowadzenie publicznej oferty akcji, jednak ta kwestia wymaga osobnej analizy – komentuje Michał Karewicz.

Równolegle do prowadzonej platformy – Twój Cel To – Simple Day rozwija markę 4TheBest, która skierowana jest do graczy. W jej ramach oferowane są produkty przeznaczone zarówno dla amatorów, jak i zawodowych przedstawicieli e-sportu. Suplementy 4TheBest w bezpieczny sposób poprawiają wydolność i koncentrację. Oferta zawiera także linię regeneracyjną, która wspomaga wyciszenie organizmu i poprawia jakość snu.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus