Sprzedaż popularnego symulatora rozbudowy stacji benzynowej Gas Station Simulator cały czas rośnie. Projekt z portfolio produkcyjnego DGE (DRAGOENT) zadebiutował na PC 15 września br., a już dziś trafił do 300 tys. graczy. Ponadto twórcy gry, między innymi z uwagi na jej dynamiczny wzrost sprzedaży, szacują że do końca 2021 r. produkcja osiągnie poziom 550-600 tys. sprzedanych egzemplarzy. Aktualna wishlista tytułu wynosi ponad 300 tys. zapisów. Wydawcą gry jest Movie Games.
- Sprzedaż Gas Station Simulator jest dla nas więcej niż zadawalająca. Obecnie naszą grę zakupiło już około 300 tys. użytkowników, co wpływa bardzo pozytywnie na monetyzację gry. Jednocześnie, biorąc pod uwagę dotychczasową średnią sprzedaż, wsparcie promocji na platformie Steam oraz zainteresowanie grą zarówno ze strony inwestorów indywidualnych, jak i instytucjonalnych, szacujemy że wolumen sprzedaży na koniec 2021 roku uzyska wysoki poziom, ok. 600 tys. sztuk. Wszystko wskazuje na to, że uda nam się osiągnąć ten cel – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment. – Produkcja od samego początku zbiera wysokie oceny graczy, i utrzymuje się na poziomie 84 proc. bardzo pozytywnych recenzji. Wpływa to także na wishlistę projektu, która obecnie liczy ponad 300 tysięcy zapisów – dodaje.
Światowa premiera najnowszej gry od DRAGO entertainment na Steam miała miejsce 15 września br. Mechanika tytułu obejmuje rozbudowę i odnawianie zniszczonej stacji benzynowej, którą twórcy gry zlokalizowali wzdłuż autostrady Route 66 w USA.
Gas Station Simulator od samego początku wzbudzało zainteresowanie, zarówno graczy, jak i YouTuber’ ów z wielomilionowymi zasięgami. W pierwszej dobie od premiery projekt uplasował się na 1. pozycji na Global Top Sellers oraz na 1. miejscu w zestawieniu New and Trending i Top Sellers. Wraz ze wzrostem zainteresowania, w zaledwie pięć dni od premiery, gra pobiła wyniki sprzedaży kilku popularnych tytułów. Mowa m.in. o Mr. Prepper i The Tenants, czy Drug Dealer Simulator od Studia Movie Games, który pełni rolę wydawcy Gas Station Simulator. Grę do tej pory wyświetliło na serwisach YouTube oraz Twitch odpowiednio ponad 60mln oraz 12,5 mln widzów.
Budżet produkcyjny gry liczył około 0,45 mln zł i w pełni zwrócił się jej twórcom w zaledwie 1,5 godz. od premiery.
- Chcemy, żeby nasz produkt był jakościowo jak najlepszy oraz dotarł do jak najszerszej grupy fanów. Dlatego też planujemy m.in. wydanie gry w wersjach konsolowych, kompatybilnych z PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch. Ponadto w planach na najbliższe miesiące mamy wydanie pierwszego bezpłatnego dodatku, o którym więcej opowiemy już wkrótce. Aktualnie pracujemy nad optymalizacją projektu – komentuje Joanna Tynor.
Jednocześnie Studio rozwija uniwersum gry o nowy tytuł Road Diner Simulator, który także będzie osadzony przy Route 66.
DRAGO entertainment SA niedawno ogłosiła plany przeniesienia akcji z NewConnect na rynek główny GPW. Obecna kapitalizacja spółki wynosi ponad 90 mln zł.