Blisko milion złotych przychodów osiągnęła spółka Stars.Space S.A. do końca września bieżącego roku. Spółka ruszyła z działaniami operacyjnymi w sierpniu, a 28 września wystartował jej sklep internetowy z marką kosmetyczną Stars from the Stars. W ubiegłym tygodniu w sieci Rossmann pojawiły się w sprzedaży pierwsze kosmetyki tej marki. Oficjalny start kampanii marketingowej produktów spółki na platformie TikTok zaplanowany jest na 10 października.
Dziś rusza pierwsza transza oferty publicznej akcji Stars. Space S.A. Zapisy na akcje w drugiej transzy, skierowanej do wszystkich zainteresowanych inwestorów, Spółka będzie przyjmowała od 14 do 20 października 2021 r. Informacje dotyczące oferty publicznej akcji zostały zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. W sumie spółka zamierza pozyskać do 4,55 mln złotych.
Stars.Space, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu wypracowała w okresie sierpień – wrzesień ok. 953 tys. złotych przychodów. Spółka w sierpniu 2021 r. przekroczyła próg rentowności. Kosmetyki Stars from the Stars są dostępne od 28 września w kanale online oraz w wybranych drogeriach Rossmann. 10 października rusza duża kampania marketingowa produktów marki skupiona głównie wokół platformy TikTok. Gwiazdami marki zostały największe gwiazdy polskiego TikToka – Mary, Lexy oraz Wersow, która łącznie mają 17,9 mln obserwujących. W sumie w kampanię będzie zaangażowanych około 100 influencerów z zasięgami ponad 26 mln wyświetleń.
W kolejnym tygodniu produkty Spółki pojawią się w całej sieci drogerii Rossmann, składającej się z ponad 1500 sklepów.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych wyników sprzedażowych, które zrealizowane zostały de facto jeszcze przed oficjalnym startem marki. Co ważne, już na samym początku, Spółka jest rentowna. Wspomniane wyniki udało nam się zrealizować jeszcze na początku budowy naszej społeczności na TikToku. Na koniec września profil Stars from the Stars obserwowało nieco ponad 6 tys. osób. Pierwszy feedback od klientek pozwala nam liczyć na bardzo duże zainteresowanie kosmetykami zaraz po starcie naszej kampanii marketingowej. Wierzymy, że bezpośrednio przełoży się to na wzrost liczby obserwujących nasze profile oraz wyniki sprzedażowe – zaznacza Maciej Zegarski, Prezes Zarządu Stars.Space S.A.
Cztery dni po starcie kampanii marketingowej rusza druga transza oferty publicznej akcji Spółki przeprowadzana w formule crowdinvestingowej. Informacje dotyczące oferty zostały zaprezentowane na CrowdConnect.pl. W ramach drugiej transzy, trwającej do 20 października 2021 r., spółka zamierza pozyskać do 3,55 mln złotych. Wartość akcji oferowanych w pierwszej transzy rozpoczynającej się 7 października 2021 r. to milion złotych. Firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A.
Po ofercie Stars.Space chce rozpocząć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect.