Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były we wrześniu 2021 r. równe około 88,5 mln zł, czyli o 17,7% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły we wrześniu 2021 r. do około 49,1 mln zł, czyli o około 8,5% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 39,4 mln zł, o 31,6% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2021 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 720,9 mln zł (+15,9% r/r). Za 394,6 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 326,3 mln zł jubilerski. To odpowiednio +2,9% i +37% w stosunku pierwszych dziewięciu miesięcy 2020 r.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec września 2021 r. równa 52,1 tys. m2 (-1% r/r).