Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

United Label: Tails of Iron sprzedało się w liczbie ponad 28 tys. kopii w dwa dni od premiery

Udostępnij

W ciągu dwóch dni od premiery gracze kupili ponad 28 tys. sztuk gry Tails of Iron. Szacunkowe przychody ze sprzedaży gry wynoszą 1,2 mln zł. Wydawcą tytułu jest UNL (UNILABGAM), notowana na NewConnect spółka zależna polskiego dewelopera gier CIG (CIGAMES). Wykonawcą Tails of Iron jest angielski Odd Bug Studio.

Łączna odnotowana sprzedaż gry Tails of Iron od momentu jej premiery – 17 września 2021 roku – do 19 września 2021, wyniosła 28 072 sztuk, co oznacza średni wzrost o 39 proc. w porównaniu do sprzedaży poprzedniego tytułu wydanego przez United Label – Eldest Souls. Zarząd spółki szacuje, że w omawianym okresie przychody ze sprzedaży Tails of Iron wyniosły 1,2 mln zł. 

Dominującą platformą sprzedażową dla Tails of Iron jest PC. W omawianym okresie w sklepie Steam oraz innych platformach sprzedano 14 898 kopii gry (wzrost o 6 proc. w porównaniu do sprzedaży Eldest Souls). W przypadku konsol sprzedaż wyniosła 13 174 sztuk, co oznacza wzrost o 214 proc. w porównaniu do sprzedaży Eldest Souls.

– Zarząd United Label jest bardzo zadowolony z wyników sprzedaży Tails of Iron, zwłaszcza w przypadku konsol, gdzie średnia cena za sztukę jest wyższa niż na PC – mówi Darren Newnham, prezes United Label.

W ocenie prezesa gra Tails of Iron będzie miała istotny wpływ na wyniki spółki co najmniej do końca 2023 roku.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus