W środę, 15. września Green Hell w wersji na PlayStation 4 będzie miał swoją premierę na rynku japońskim. Gra będzie dostępna w cenie 2750 jenów (24,99 EUR/USD). W ramach akcji marketingowej, bestseller autorstwa CRJ (CREEPYJAR) będzie prezentowany na cyfrowej edycji Tokyo Game Show 2021 pod koniec września.
- Premiera Green Hell na konsolach w Japonii, jednym z największych cyfrowych rynków na świecie, jest ważnym elementem strategii sprzedażowej. Wierzymy, że nasza gra trafi w gusta dalekowschodnich fanów i zwróci na siebie uwagę graczy azjatyckich jeszcze przed premierą pozostałych regionalnych wersji - komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.
W przypadku pozostałych azjatyckich rynków: Hong Kongu, Indonezji, Malezji, Singapuru, Korei Południowej, Tajwanu i Tajlandii, spółka czeka na sfinalizowanie formalności - zatwierdzenie cen oraz terminów premier. Informacje te powinny zostać upublicznione już wkrótce. Tymczasem spółka w ramach specjalnie przygotowanej akcji promocyjnej zaprezentuje się azjatyckim graczom na Tokyo Game Show, które odbędą się w dniach 30. września - 3. października.
- Na Tokyo Game Show zwrócone są oczy fanów z całej Azji i jest to jedne z najważniejszych wydarzeń branżowych na świecie. Przejście na formułę cyfrową pozwoliło targom zyskać na popularności - transmisje z ubiegłorocznego eventu obejrzało ponad 31 milionów osób. Targi w Tokio powinny zdecydowanie wpłynąć na rozpoznawalność Creepy Jar, a co za tym idzie - na wyniki sprzedażowe naszej gry na wszystkich platformach - kończy prezes spółki.