Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Gamivo notuje 4-krotny wzrost zysku brutto w II kwartale 2021

Udostępnij

GMV (GAMIVO), właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, osiągnął w II kwartale 2021 9,3 mln zł przychodów wygenerowanych przez platformę Gamivo.com. Oznacza to wzrost o 55 proc. w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Zysk brutto związany z działalnością platformy wyniósł 1,55 mln zł i był o 315 proc. wyższy r/r. Spółka od kwietnia jest notowana na rynku NewConnect i planuje przejście na Rynek Główny GPW.

Gamivo to platforma działająca na pograniczu rynku e-commerce oraz gamingu. Łączy ponad 3 miliony graczy z bazą ponad 1 tysiąca sprzedawców, którzy oferują ponad 50 tysięcy produktów. W II kwartale 2021 wygenerowali oni łączny obrót na platformie w wysokości 47 mln zł. W całym pierwszym półroczu br. obrót platformy wyniósł prawie 96 mln zł.

- Wyniki uzyskane przez platformę Gamivo w pełni odzwierciedlają nasz systematyczny rozwój. Na początku lipca liczba użytkowników, którzy dokonali zakupu za pośrednictwem naszej platformy przekroczyła 3 mln. Umiejętnie wykorzystujemy efekt skali, dzięki czemu notujemy również regularny wzrost rentowności. Jest to dowód na to, że łącząc wysoką jakość obsługi oraz konkurencyjną cenę można pozytywnie wyróżnić się na tle innych platform oferujących gry oraz dobra cyfrowe. – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu Gamivo.

Na początku lipca liczba użytkowników serwisu przekroczyła 3 mln. Oznacza to, że od początku 2021 roku liczba użytkowników platformy Gamivo.com wzrosła aż o ponad 26 procent (na początku roku z platformy korzystało prawie 2,4 mln użytkowników). W porównaniu rok do roku liczba ta wzrosła o ponad 67%. Próg pierwszego miliona użytkowników został przekroczony na początku września 2019 roku, rok później platforma liczyła już 2 miliony użytkowników.

- Prowadzimy szereg działań nagradzających naszych użytkowników, dzięki czemu chętnie do nas wracają. Regularnie rozwijamy również ofertę oraz ulepszamy warunki współpracy ze sprzedawcami, aby stale zwiększać portfolio oferowanych gier i dóbr cyfrowych. Intensyfikujemy również działania marketingowe na nowych rynkach, aby utrzymać dynamiczne tempo rozwoju. – dodaje Tomasz Lewandowski, Członek Zarządu Gamivo.

Celem Gamivo jest dynamiczny wzrost organiczny realizowany m.in. poprzez ekspansję na nowe rynki oraz wzmacnianie zaangażowania obecnych i przyciąganie nowych sprzedawców, a w efekcie zwiększanie liczby produktów dostępnych na platformie oraz zawieranych transakcji.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus