Woodpecker.co S.A., spółka technologiczna oferująca aplikację pełniącą rolę inteligentnego asystenta sprzedaży B2B, jest na ostatniej prostej przed debiutem na NewConnect. Akcje Spółki zostały zarejestrowane w KDPW, co umożliwiło złożenie wniosku o wprowadzenie akcji do obrotu w ASO NewConnect. Spółka liczy na debiut na NewConnect na przełomie sierpnia i września br. W czerwcu br. Woodpecker.co S.A. z sukcesem przeprowadził publiczną ofertę sprzedaży akcji o wartości 11 mln zł.
- Przygotowania do wejścia na NewConnect przebiegają zgodnie z planem. Rejestracja akcji w KDPW oraz złożenie Dokumentu Informacyjnego na GPW zwieńczają prace nad procesem IPO. Serdecznie dziękuję za zaangażowanie w tym procesie zarówno całemu teamowi Woodpecker.co, jak i naszym doradcom. Liczymy, że akcje spółki zadebiutują na tzw. małej giełdzie za około miesiąc. – komentuje Mateusz Tarczyński, prezes zarządu Woodpecker.co.
Woodpecker.co S.A. oferuje oprogramowanie w modelu SaaS ułatwiające pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji poprzez automatyzację czasochłonnych procesów związanych z komunikacją biznesową. Narzędzie znajduje zastosowanie m.in. w procesie aktywnej sprzedaży i pozyskiwania partnerów biznesowych, ułatwia utrzymywanie relacji i rekrutację pracowników. Z aplikacji Woodpecker.co korzysta ponad 3 tys. klientów z 70 krajów, w tym prawie połowa to firmy z USA. Rozwiązanie wyróżnia się na rynku łatwością implementacji, wysokim poziomem bezpieczeństwa oraz najwyższym wskaźnikiem dostarczalności wiadomości. Możliwość integracji z kilkudziesięcioma popularnymi narzędziami (np. Gmail, Zapier, Pipedrive) pozwala na jeszcze większą automatyzację procesów.
- Jesteśmy innowacyjną spółką o globalnym zasięgu. Już dawno wypracowaliśmy odpowiednią trakcję i dopasowanie do rynku. Bardzo dynamicznie rośniemy i skalujemy nasz biznes. W 2017 r. osiągnęliśmy próg rentowności, a w 2020 r. wypracowaliśmy 10 mln zł przychodu i 0,9 mln zł zysku netto. Mamy duże ambicje i NewConnect traktujemy jako pierwszy krok na rynku kapitałowym, docelowo na przełomie 2022 i 2023 r. chcielibyśmy przenieść się na Główny Rynek GPW. – dodaje Mateusz Tarczyński.
Woodpecker.co S.A. planuje dalszą penetrację rynku poprzez zwiększenie udziału rynkowego oraz rozszerzanie bazy klientów. Spółka zamierza także rozbudowywać swoje narzędzie o możliwość automatyzacji komunikacji prowadzonej za pośrednictwem kolejnych kanałów, tj. telefonicznie i poprzez social media. Planuje w ten sposób dotrzeć do nowych klientów z różnych branż.
Skrócony rachunek Zysków i Strat oraz prognozy finansowe Woodpecker.co S.A. (w tys. PLN)
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
2021F |
2022F |
2023F |
|
Sprzedaż |
2 636 |
5 353 |
7 832 |
10 032 |
13 556 |
19 583 |
26 798 |
Koszty operacyjne |
2 543 |
5 143 |
7 394 |
8 876 |
10 490 |
13 184 |
15 573 |
EBITDA |
93 |
247 |
502 |
1 159 |
3 361 |
7 351 |
13 332 |
Zysk netto |
65 |
173 |
345 |
852 |
2 464 |
5 135 |
9 019 |
Prezentowane powyżej dane za okres 2021 r. – 2023 r. są wartościami prognozowanymi, które zostały uwzględnione w Memorandum Informacyjnym dotyczącym oferty publicznej. Wyniki osiągane przez Woodpecker.co S.A. w przyszłych okresach mogą być od nich różne, szczególnie w przypadku zmiany przyjętych założeń.