Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Coccodrillo otworzyło salony sezonowe w turystycznych miejscowościach

Udostępnij

Coccodrillo wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów poszerza stacjonarną dostępność swoich produktów na czas wakacji. Sezonowe salony marki zostały otwarte w 12 nadmorskich miejscowościach. Coroczna aktywność spotyka się z dużym zainteresowaniem klientów – pozytywnie wpływa na przychody w miesiącach letnich oraz na rozpoznawalność brandu.

W tym roku, na zakupy w sezonowych salonach Coccodrillo wybrać się można w miejscowościach takich jak: Mikołajki, Sabrinowo, Ustronie Morskie, Darłówko, Niechorze, Rewal, Dźwirzyno, Jarosławiec, Łeba, Rowy, Krynica Morska i Karwia.

- Otwieranie letnich salonów Coccodrillo, to już tradycja. Aktywność ma na celu promocję naszej marki, a także wpływa na zwiększenie sprzedaży letniego asortymentu. – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDL (CDRL). – Zauważyliśmy również, że zainteresowanie zakupami wzrasta w sierpniu, kiedy to rodzice, mimo trwających wakacji, myślą już o wyposażeniu swoich pociech na zbliżający się rok szkolny – dodaje.

Sezonowe sklepy Coccodrillo to wizytówka marki. Zakupy w letnich butikach robą turyści zarówno z Polski jak i z zagranicy. To z kolei skutkuje zwiększeniem rozpoznawalności brandu jak również nowymi kontaktami biznesowymi, które skutkują otwarciami sklepów w innych krajach.  

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus