GMV (GAMIVO), właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, z początkiem lipca odnotował łącznie 3 mln użytkowników serwisu. Oznacza to, że od początku 2021 roku liczba użytkowników platformy GAMIVO wzrosła aż o ponad 26 procent oraz o ponad 60 procent w przeciągu ostatnich 12 miesięcy. Spółka zadebiutowała na NewConnect 22 kwietnia br. i rozpoczęła proces przygotowawczy do przeniesienia notowań na Rynek Główny GPW.
- Dołączenie użytkownika numer 3.000.000 ma znaczenie symboliczne, ale jednocześnie dobitnie pokazuje naszą skalę działania i to jak konsekwentnie budujemy zasięg serwisu. To dowód, że skutecznie rozwijamy ofertę i prowadzimy efektywny marketing. To również motywacja dla nas i ponad tysiąca sprzedawców obecnych na platformie do dalszego rozwoju, budowania relacji z klientami i kontynuacji wysokich dynamik wzrostu – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu GAMIVO.
Trzymilionowy użytkownik platformy zarejestrował się w pierwszym tygodniu lipca br. Na początku 2021 roku z platformy korzystało prawie 2,4 mln użytkowników, co oznacza wzrost o ponad 26 procent w przeciągu ostatnich 6 miesięcy. W porównaniu rok do roku liczba ta wzrosła o ponad 67%. Próg pierwszego miliona użytkowników został przekroczony na początku września 2019 roku, a rok później platforma liczyła już 2 miliony użytkowników.
- Od sierpnia 2017 roku, czyli odkąd funkcjonuje platforma GAMIVO, widać istotny wzrost liczby użytkowników. Pierwszy milion użytkowników pozyskaliśmy po 26 miesiącach działalności. Zdobycie drugiego miliona użytkowników zajęło nam 12 mięsiecy, a trzeciego już tylko 10. Napawa nas to dużym optymizmem oraz motywuje do dalszej pracy. Spodziewamy się, że wyższa dynamika pozyskiwania użytkowników wpłynie również pozytywnie na osiągane wyniki finansowe – dodaje Mateusz Śmieżewski.
Tylko w I kwartale użytkownicy wygenerowali łączny obrót na platformie w wysokości 48,6 mln zł, co jest wynikiem o 47 proc. lepszym r/r. W tym okresie przychody wyniosły blisko 10 mln zł. Przychody związane z działalnością Gamivo.com wzrosły r/r o 108 proc., a zysk brutto związany z działalnością platformy wyniósł 2,14 mln zł i był o 207 proc. wyższy niż rok wcześniej. Skonsolidowany zysk brutto Grupy wyniósł 1,82 mln zł, a zysk netto 1,23 mln zł.
30 czerwca br. Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy GAMIVO zadecydowało o ubieganiu się o dopuszczenie i wprowadzenie akcji spółki do obrotu na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.