Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Answear.com wprowadził dwie nowe kolekcje marki własnej

Udostępnij

ANR (ANSWEAR), wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wprowadził do sprzedaży, we współpracy ze znaną modelką i prezenterką telewizyjną Pauliną Krupińską, dwie nowe kolekcje marki własnej answear.LAB. W obu projektach firma postawiła na wysoką jakość, certyfikowane materiały oraz produkcję jak najmniej szkodliwą dla środowiska.

- Wprowadzenie nowych kolekcji potwierdza konsekwentną  realizację  celów emisyjnych naszego IPO, jakim był m. in. rozwój marki własnej. Jest to niezwykle istotny wyróżnik Answear wśród konkurencji w on-line, dający możliwość generowania wyższych marż  i elastyczności działania, dlatego przywiązujemy do tego tak dużą wagę. Staramy się stale rozwijać i szukać nowych możliwości współpracy, co potwierdzają nowe kolekcje realizowane wspólnie z Panią Pauliną Krupińską. – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Pierwszą wprowadzoną kolekcją jest Answear.LAB x Paulina Krupińska. Marka postanowiła połączyć w niej swobodę, elegancję, a także komfort i zmysłowość. Nowa linia ubrań została stworzona dla kobiet w myśl hasła „Dare to dream”. Zestawy ubrań uzupełniają akcesoria, od ręcznie robionych skórzanych pasków po torebki.

Druga kolekcja to również promowany przez Paulinę Krupińską limitowany projekt Ethical Wardrobe „Siła świadomych wyborów”, która zapoczątkowuje linię eco w marce własnej. Projekt ma na celu przypomnienie o sile wyborów, które oddziałują nie tylko na nasze życie, ale również na otoczenie Dlatego 90 proc. kolekcji składa się co najmniej w 50 proc. z trwałych tkanin, w jak najmniejszym stopniu szkodliwych dla środowiska. W kolekcji Ethical Wardrobe Answear.LAB stawia na certyfikowane materiały pochodzące wyłącznie ze sprawdzonych źródeł takie jak: konopie, bambus, len, modal, ekobawełnę czy poliester z recyclingu oraz zachęca do nowego sposobu myślenia o modzie i odzieży. Spółka stawia na jakość i fasony, z których klientki będą mogły się cieszyć przez długi czas.

Warto dodać, że są to już koleje kolekcje marki własnej answear.LAB. Wcześniej z sukcesem zadebiutowała kolekcja „Król”, inspirowana popularnym serialem produkcji CANAL+.

Answear.LAB to jedna z najlepiej sprzedających się marek w portfolio Answear (ok. 6,3 proc. sprzedaży). Brand posiada dedykowany zespół projektantów, kupców i merchandiserów. Współpracuje z lokalnymi firmami produkcyjnymi i projektantami. Answear.LAB to podstawowy wybór klientów z segmentu cenowego „Entry”.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus