Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez RDN (REDAN) wyniosła 49 mln zł we wrześniu 2016 r. i była o 9% wyższa niż rok wcześniej, podała spółka. W okresie 9 miesięcy br. sprzedaż grupy wyniosła 430 mln zł i była wyższa o 12% niż przed rokiem.
"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2016 r. wyniósł 30 mln zł, co oznacza wzrost o 15% w porównaniu do sierpnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 260 mln zł i była 20% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim" - czytamy w komunikacie.
Sieć Textilmarket na koniec września składała się z 378 sklepów własnych o łącznej powierzchni 88,7 tys. m2, która była 22% wyższa niż na koniec września 2015 r.
"Na rynku modowym sprzedaż towarów we wrześniu 2016 r. wyniosła 18 mln zł i była wyższa o 1% niż we wrześniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 170 mln zł i była 2% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku" - czytamy dalej.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,2 tys. m2, tj. była na identycznym poziomie co we wrześniu 2015 r.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl we wrześniu 2016 wyniosły 1 mln zł, co oznacza wzrost o 52% r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 6 mln zł i była 51% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego, podano także.
"Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie we wrześniu 2016 wyniosły 2 mln zł, co oznacza wzrost o 16% w stosunku do września 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 24 mln zł i była 13% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego" - czytamy także.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wyniosły 560 mln zł w 2015 r.