Skonsolidowane przychody ze sprzedaży WTN (WITTCHEN) wyniosły 16,6 mln zł we wrześniu br. i były niższe o 27% w skali roku, poinformowała spółka. Narastająco, w ciągu 9 miesięcy br. przychody wzrosły o 4% r/r do 101,9 mln zł.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły we wrześniu 13,7 mln zł i były wyższe o 36% r/r, zaś ze sprzedaży B2B wyniosły 2,9 mln zł i były niższe o 78% r/r, podano w komunikacie.
W okresie styczeń-wrzesień br. przychody te ukształtowały się na poziomach odpowiednio: 87,5 mln zł (wzrost o 17% r/r) i 13,9 mln zł (spadek o 39% r/r).
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. W 2015 r. Wittchen odnotował 150,9 mln zł przychodów. Spółka jest notowana na GPW od listopada 2015 r.