W ub.r. firma E-Kiosk (kontrolowana przez Gremi Media), do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i ebookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła w pierwszym kwartale 2021 roku wzrost zysku netto z 802 tys. zł do 959 tys. zł. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Wartość przychodów sprzedażowych osiągnęła poziom 3 121 tys. zł i była wyższa o 8 proc.
- W 2021 roku naszym celem jest utrzymanie nowych czytelników, którzy zdecydowali się na treści cyfrowe wskutek ograniczeń spowodowanych wybuchem pandemii a także ciągłe pozyskiwanie nowych odbiorców. W tym celu udoskonalamy naszą ofertę i kanały dystrybucji. To przy konsekwentnym stosowaniu wypracowanych w ostatnich latach standardów w zakresie dyscypliny finansowej powinno pozwolić nam na kolejne wzrosty. Wyniki pierwszego kwartału pokazują, że idziemy w dobrym kierunku - komentuje Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk SA.
W pierwszym kwartale Spółka podpisała kontrakty z KGHM Polska Miedź SA oraz Narodowym Centrum Badań i Rozwoju a także rozszerzyła współpracę z PKN Orlen SA.
Ponadto spółka EKS (EKIOSK) rozwijała nową odsłonę aplikacji dla użytkowników serwisu nexto.pl oraz nową odsłonę sklepu internetowego dedykowanego sprzedaży oprogramowania dla przedsiębiorców. W kolejnych okresach serwis będzie rozbudowywany o warstwę kontentową.
Spółka informuje także, że należąca do niej agencja eContentLAB zrealizowała dwie konferencje hybrydowe: trzydniową, międzynarodową konferencję „Warsaw Passive Investment Conference”, zrealizowaną dla Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie oraz konferencję „OFE, IKE, IKZE, PPE, PPK, OIPE- nadchodzące zmiany na rynku emerytalnym i ich konsekwencje”, zrealizowaną dla Izby Zarządzającej Funduszami i Aktywami.