W I kwartale 2025 r. spółka SMT (SIMTERACT) wypracowała przychód z wysokości ponad 2 mln zł. Najpopularniejsza gra krakowskiego gamedevelopera - Taxi Life - utrzymuje wysokie zainteresowanie graczy i oczekuje kolejnego DLC w najbliższym czasie.
Krakowski producent gier symulacyjnych zakończył pierwszy kwartał z ponad 2 mln zł przychodu oraz stratą netto sięgającą ok 228 tys. zł. Strata ta wyniknęła z etapu cyklu życia w jakim znajdują się produkcje Spółki. Pozytywnym aspektem były przepływy z działalności operacyjnej, które wyniosły 1,39 mln zł.
Największy wpływ na wyniki sprzedażowe miała współpraca z Astragon Entertainment, ale także dalsza monetyzacja gry Taxi Life: A City Driving Simulator, która zadebiutowała w marcu 2024 roku. Produkcja nadal cieszy się dużym zainteresowaniem graczy – w styczniu 2025 roku odnotowano drugi najwyższy peak graczy od czasu premiery. Jak przedstawia popularny serwis SteamDB, liczba aktywnych użytkowników utrzymuje się na stabilnym poziomie, z lekką tendencją wzrostową w ostatnich miesiącach, co pokazuje, że gra cieszy się statusem long-sellera.
– Taxi Life to dla nas projekt o charakterze długoterminowym. Nadal aktywnie wspieramy grę poprzez działania post-sprzedażowe, a już wkrótce udostępnimy kolejne DLC, które rozszerzy dostępne funkcje i zawartość gry – komentuje Marcin Jaśkiewicz, CEO Simteract. - Ostatenie oceny graczy utrzymują się na poziomie powyżej 70%, a ogólna ocena gry wykazuje tendencję wzrostową. To dla nas ważny sygnał, że obrany kierunek – konsekwentny rozwój produktu oraz wysoka jakość wsparcia posprzedażowego – jest doceniany przez społeczność.
Spółka od grudnia 2022 pracuje też nad drugim, niezapowiedzianym jeszcze projektem z niemiecką firmą Astragon Entertainment.