Baseig S.A., dynamicznie rosnący polski startup z branży AI-commerce, ogłasza plany przeprowadzenia Oferty Publicznej w oparciu o Memorandum Informacyjne. Celem emisji jest pozyskanie kapitału na rozwój technologii, ekspansję międzynarodową i budowę nowych marek. Proces wspiera Dom Maklerski INC, a debiut spółki na rynku NewConnect planowany jest jeszcze w 2025 roku.
– Obserwujemy bardzo sprzyjające otoczenie rynkowe dla naszej branży. Rok 2025 to dla nas czas intensywnego rozwoju – chcemy w pełni wykorzystać ten moment, inwestując w technologię i skalując naszą działalność. Przeprowadzenie oferty publicznej to naturalny krok na naszej ścieżce wzrostu – komentuje Kamil Stanek, prezes zarządu.
Tylko w pierwszym kwartale 2025 roku Baseig.com wypracował około 500 tys. zł netto przychodu, natomiast zysk netto w omawianym okresie wyniósł ponad 310 tys. zł, co oznacza, że już teraz wyniki te są wyższe niż wypracowane przez cały ubiegły rok. Tak imponujący wynik to efekt m.in. globalnych zmian w handlu i rosnącej popularności produktów europejskich w Stanach Zjednoczonych, gdzie spółka rozwija eksport.
– Baseig to dziś intensywnie rosnący biznes, który idealnie wpisuje się w globalne trendy związane z rozwojem sztucznej inteligencji i transformacją e-commerce. Przychody firmy w pierwszym kwartale bieżącego roku przewyższyły wyniki za cały 2024 rok o 300% - nasze tempo wzrostu pokazuje, że rozwiązania, które proponujemy, odpowiadają na realne potrzeby rynku – komentuje Kamil Stanek, prezes zarządu Baseig S.A.
Baseig S.A. rozwija zaawansowaną technologię sprzedażową opartą na sztucznej inteligencji, wspierającą twórców internetowych w budowie własnych marek modowych. System Baseig.com umożliwia influencerom regularną sprzedaż limitowanych kolekcji odzieży – z pełną obsługą projektową, produkcyjną, logistyczną i marketingową. Dzięki analizie danych i trendów rynkowych system wskazuje najlepsze momenty kampanii sprzedażowej, co przekłada się na maksymalizację efektów i zysków.
Spółka sprzedaje już do ponad 20 krajów – w tym do Niemiec, Francji, krajów skandynawskich, USA, Australii czy Nowej Zelandii – a udział sprzedaży zagranicznej w strukturze przychodów systematycznie rośnie.